Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T12:19:03+03:00

vorba rea se raspandeste mai mult si mai repede decat o vorba buna care nu se imprastie asa de repede s-au chiar deloc

ceva mai lung cu ex asta nu stiplicatia
ceva mai lung cu explicatia asta nu stii
ma gandesc si iti scriu
ok
vorba rea se raspandeste mai mult si mai repede decat o vorba buna care nu se imprastie asa de repede
  • Utilizator Brainly
2014-10-19T12:21:50+03:00
adica vorba de rau se raspandeste mai repede decat cea de bine