Răspunsuri

2014-10-19T12:18:59+03:00
Mihai Eminescu este unul dintre ei!

multumsc dar la cealalta daca vrei sa ma ajuti mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllttttttttttttttttttttttttttttttuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssssssssccccccccccccccccccccccccc
nui corect uitate in ce an e ion creanga si in ce an e mihai eminescu
Iuri, daca vrei sa stii toate cartile spun ca Eminescu l-a sfatuit pe Creanga sa isi scrie operele!
Tudor Arghezi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T21:08:22+03:00
Mihai Eminescu a fost cel mai bun prieten a lui ion creanga
2 4 2