Răspunsuri

2014-02-25T17:15:06+02:00
Pasaje, adica. 
Pasajele descriptive sunt pasajele ce conţin o descriere, adică o prezentare subiectivă a unui peisaj, obiect, persoană.
si imi poti spune si rolul lor te rog ?
Bună,
Pasajele descriptive au rolul de a evidenţia trăsăturile cadrului în care are loc acţiunea.
Să-ți imaginezi locurile din ceea ce citești.
Pai naratorul descrie atmosfera si poate ajuta la caracterizarea personajelor
gata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T17:19:44+02:00
Bună,
Pasajele descriptive sunt pasajele ce conţin o descriere, adică o prezentare subiectivă a unui peisaj, obiect, persoană.
asta am scris si eu :))
nam observat sorry dupa ce am scris am observat!!!
nu-i nmk :)))))