Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T12:13:05+03:00
A+b+c=975
a-x=12
b-x=345
c-x=126
aduni cele 3 ecuatii cu x si se obtine a+b+c-3x=483
975-3x=483=>3x=492=>x=164
a-164=12=>a=176
b-164=345=>b=509
c-164=126=>c=290
2 5 2
2014-10-19T12:32:20+03:00
Numerele sunt x, y, z
x+y+z=975
x-a=12 ⇒ x=12+a
y-a=345 ⇒ y=345+a
z-a=126 ⇒ z=126+a
12+a+345+a+126+a=975
483+3a=975
3a=975-483
3a=492
a=164
x=12+164=176
y=345+164=509
z=126+164=290
1 5 1