Redecteaza o compunere de 15-20 de randuri cu titlul de ce cad frunzele in care sa imaginezi o legenda a caderii frunzelor in anotimpultoamna.Utilizeazain compunere:

a)cel putin patru termeni din familia lexicala a cuvantului frunza;

b)cuvintele derivate ruginiu ,auriu, luminos, singuratate, apasator.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T12:11:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Fruzulita,frunzulica, de ce cazi tu ? intreba un pui de om ce se scufunda in mormanul de frunze al toamnei.
 Si astfel, pocus-pocus trei frunzisoare, aurite, ruginite au raspuns cu o falca-n cer si una-n pamant:
-Nu tine de noi! Vrem si noi sa stam la caldurica pe crengile solide ale arborilor dar ei sarmanii din niste creaturi luminoase au devenit niste sarmani singuratici ce abia isi duc traiul de azi-pe-maine!
 Copilul, cu un sentiment apasator si-a pus mainile la ochi plangand si spunand:
-Iubesc natura, nu vreau sa moara!
 Si, odata ce o lacrima a ajuns pe pamant tot copacul a infrunzit cu fel de fel de frunze colorate ca pensula unui pictor!
Doreste-ti, se va intampla!

-o mai imbogatesti tu :)
36 4 36
2014-10-19T12:33:51+03:00
Intr-o zi cetoasa de toamna , frumzele colorate cadeau din copacii  vestejiti ... 
Bunicul meu mi-a povesti o legenda care spunea ... cAND VOR CADEA 70 DE FRUNZE  LA FECARE 5 minute  se va intampla ceva miraculos si minunat ! poate unii oameni se vor indragostii altii vor descoperii lucruri noi  si a.m.d ... 
dar in a doua zi cand m-am trezit am vazut ceva ciudat .. camera era cu totul schimbata ... perietii aveau cu totul alta culoare  moblierul din camera mea era nespus de frumos .. iar garderoba me a minunata ...  si de aici o continui tu .. ca ai mers in parc si ai vazut ca bancile erau schimbate ..  un sunet cristalinal ciripitul pasarelelor... etc ..

sper ca te-am ajutat ! :)
12 3 12