Răspunsuri

2014-02-25T17:13:30+02:00
Eu sunt subtirica 
foarte voinica
si frec cu putere 
de nu simpt nici o durere.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T17:15:11+02:00
1.) Periuţă subtirica
Perii dinţii, chiar de-s mică.
Zilnic de mă foloseşti,
De carii nu te-ngrijeşti. ( periuta de dinti )
2.) Eu, cu apa. fac clabuc
Lunec ca un tavaluc in lighean ma invartesc
Sa te curat ma grabesc. ( sapunul )
3.) În mici tuburi se găseşte,
Dinţii bine îi albeşte! ( pasta de dinti )
4.) E micut si are dinti,
Faci cu el carari pe munti. ( pieptanul )
5.) Un dreputnghi mare, plusat,
Te ajuta la zvantat. ( prosopul )



2 3 2