Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T11:46:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c+d=1920
a+b       =384
a+b+c   =896
   b+c+d=1792

a=1920-1792
a=128

c=896-384
c=512

b=384-128
b=256

d=1920-896
d=1024

8 4 8
2014-10-19T11:46:41+03:00
A+b+c+d= 1920
a+b= 384
a+b+c= 896
b+c+d= 1792

a+b+c=896
a+b=384 ⇒ 384+c=896 ⇒c= 896-384= 512

a+b+c+d= 1920
a+b= 384
c= 512 ⇒384+512+d=1920⇒d=1920-512-384= 1024

b+c+d=1792
c=512
d=1024 ⇒b = 1792-512-1024=256

a+b=384
b=256 ⇒a = 384-256 =128
2 3 2