Descoperiți figurile de stil din următoarele versuri:
a) Foaie verde bob mărunt,
De ce, maică, m-ai făcut
Pe vatra cea cu spoiala,
Să trăiesc tot cu cârteală?
Și pe vatra cea cu var,
Să trăiesc tot cu amar?

b) Unde sunt glasurile de altă dată?

2

Răspunsuri

2014-10-19T11:23:49+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T11:26:38+03:00
Foaie verde - epitet cromatic ; bob marunt- epitet; glasurile de alta data - metafora; sa traiesc cu amar, sa traiesc cu carteala- metafora
1 5 1