Răspunsuri

2014-10-19T10:53:38+03:00
Pai la inceput sa povestesti despre primele clipe ale copilariei.. etc, apoi desspre cum ai crescut si te- ai maturizat si apoi despre tot ceea ce inteamna adultul! bafta!

si sa spui ceva si cespre jocurile practicate in copilarie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T11:04:07+03:00
Atunci cind esti copil vezi lucrurile total diferit,perioada copilariei este cea mai frumoasa,totul in jur iti apartine,zimbestii din suflet ,iubesti sincer si ai o carisma unica. Perioada aceasta isi va pune aprenta cind  vei devini adult, aceasta perioada este putin mai dificila ,responsabilitatile sunt mult mai marii ,incepi sa-ti descoperi personalitatea ,incepi sa ai un punct de vedere si cauti libertatea.Odata ce ani se scurg ca apa linistita uneori tulburi asa si viata noastra uneori are ani poate clipe de fericire momente de tristete si ani de suferinta.Odata ce vom deveni batrini vom culege roadele tineretii.


1 5 1