Precizeaza felul propozitiilor subordonate:Fuga din rai apeleaza la reconstructia dramatica specifica genului pentru a remonta povestile adevarate ale celor care au incercat sa scape din Romania in timpul regimului comunist.Va rog sa ma ajutati :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T11:12:45+03:00
Fuga din Rai apelează la reconstrucția dramatica specifica genului pentru 1/ a remonta poveștile adevărate ale celor 2/(care) au încercat 3/(sa) scape din Romania în timpul regimului comunist 

1-PP
2.CI
3-AT
4-CD
6 4 6
2014-10-19T11:25:16+03:00
Fuga............celor-PP
care au încercat-AT
să scape....comunist-CD
NOTA: atentie!VB.a remonta e la infinitiv,deci nu e predicativ
1 5 1