Răspunsuri

2014-10-19T10:31:46+03:00

Mi-am cumaprat o carte de la librarie. Am pierdut o carte de joc!
poti mai mult
eu citesc o carte.Mereu pierd cate o carte de joc.El mia dat cartea lui de vizita.I-am trimis bunicii o carte postala.
Multumesc!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T10:33:31+03:00
Am citit o carte de povesti (cu sensul de roman)
am o carte castigatoare (carti de joc)
am facut exact ca la carte (adica exact cum trebuie)
s-a angajat la negru, fara carte de munca
azi am votat dar am uitat sa iau cartea de alegator, asa ca trebuie sa ma intorc.
nu a mai avut nimic de pierdut, asa ca si-a jucat si ultima carte (a depus un ultim efort)
Ghicitoarea mi-a dat in carti, dar nu mi-a prezis nimic bun
3 5 3