Răspunsuri

2014-10-19T09:59:55+03:00
Schimbarea valorii gramaticale

chel-2sunete,4 litere
bulumace-7 sunete, 8 litere
deschideau-8 sunete,10 litere
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T10:02:50+03:00
Un orb = conversiune de la adj la subst Pacatos = derivare cu sufixul de agent "-os"de la cuv de baza "pacat" Vederi - derivare cu sufixul "-re" de la cuv de baza "a vedea" Chel - 4 litere, 3 sunete Bulumace - 8 litere, 8 sunete Deschideau - 10 litere, 9 sunete
5 4 5