Răspunsuri

2014-10-19T09:48:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Masa este din lemn masiv.
Eu i-au masa cu bunica la restaurantul Celeste.
Dupa-masa merg la mama la seviciu.
Masa pregatita de mama este delicioasa.
Inainte de masa am fost la baie.
160 4 160
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T09:50:43+03:00
Masa noua o vom pune in sufragerie.
Dupa munca,vom merge la masa.
Masa a fost delicioasa!
La masa,maine dimineata,iti voi da un sandwich.
La 12:00 sa vii la masa.
Diseara,la masa,vom avea multa mancare.
Vom intinde o masa mare, si o sa invitam toti cetatenii.
Diseara va veti aseza la masa cu mine.
Dupa masa vom merge la munca.
235 4 235