Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T09:45:31+03:00
Trebuie sa respecte un model fix. Introducere,continut, incheiere. Adauga foarte multe epitete, comparatii, personificari, metafore. Epitete,comparatii,personificari,metafore, numerotari, etc,pe toate trebuie sa le folosesti. Si bineinteles, trebuie sa pornesti de la un subiect comun,cum ar fi "La bunici" si sa construiesti o poveste interesanta,incredibila,sau sa povestesti o poveste obisnuita foarte frumos. Poti spune scurt " cand am mers la bunici,puii de gaina au iesit din ou" sau poti infrumuseta, adaugand gandurile si sentimentele tale de atunci,descriind felul cum aratau puii si comparandu-i cu alte lucruri cat mai frumoase si dragalase, poti povesti despre momentul zilei, pozitia soarelui si imprejurimi, desi aparent nu au legatura, dar fac cititorul sa isi imagineze situatia exact, sa se simta ca si cum a fost acolo. Acum depinde si ce clasa esti ;)
4 4 4
2014-10-19T09:45:59+03:00
O compunere se alcatuieste din introducere(in care spunem numele personajelor,locul actiunii),cuprins(in care se spune cele intamplate),incheiere(sfarsitul actiunilor).
2 4 2