Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T09:42:31+03:00
Auzul si viteza de a sari
altceva nu mai stii
iepurele foloseste copacii ca sa se ascunda de pradatorii mai mari, iepurele foloseste iarba inalta pentru a se ascunde de pradatorii mai mari, iepurele mananca morcovii care cresc pe plantatiile oamenilor.
mersi
cp ;)
2014-10-19T09:55:59+03:00
Are blana groasa,..... Se hrănește cu morcovi,....si este foarte rapid si are auzul foarte bine dezvoltat
1 5 1