Va rog sa imi spuneti cat de multe titluri de carti bune. As vrea sa le citesc. Multumesc!!

2
Baltagul
NU conteaza doar sa fie interesante.
deci insemnarile unei pustoaice este tare mai ales ca este pt fete
Am sa vad daca o gasesc la biblioteca. Multumesc!!
Nai pt ce

Răspunsuri

2014-02-25T16:53:42+02:00
Iapa lui Voda- Mihail Sadoveanu.
Inger Pazitor-Daniel Steel - e foarte frumoasa.
Doi ani de vacanta-Jules Verne
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T17:01:30+02:00
 The Bad Bigining , The Reptile Room, The Wide Window, The Miserable Window, The Hunger Games, Mostenirea Ucigasa , Sherlock Holmes, The Austre Academy, The Hours, The Devil Wears Prada, Zece negrii mititei, Hercule Poirot, The Giver.....
1 5 1