Răspunsuri

2014-10-19T07:44:25+03:00
S-a facut dimineata este ziua cea mare .Merg cu parinti in toate tarile de pe Terra.
A sosit avionul. Avionul a decolat si mi sa spus drum bun din partea prietenilor.Am terminat de parcurs si eram foarte fericit. A fost ce-a mai tare zi.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-19T09:55:36+03:00
Aici poti scrie despre toate amintirile pe care le-ai avut departe de casa. Adauga multe epitete,repetitii,personificari si o sa-ti iasa o compunere foarte frumoasa. Bafta.
3 5 3