Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-25T16:51:21+02:00
20  SUPRA 100 DIN 2500=>20 SUPRA 100 x 2500 SUPRA 1=>25x20 SUPRA 1=>500 LEI.PRETUL LEPTOPULUI:2500-500=2000 LEI
20 supra 100 ori 2500 egal cu 50.000 care se imparte la 100. Ne da 500, Apoi se face diferenta 2500 minus 500. Si e egal cu 2000. Sunt clasa a 5 a si am facut o gramada de exercitii la fel
2014-02-25T17:00:59+02:00
2500-20/100  ori2500= aducem la ac numitor    rezulta 2500-500/2500 ori 2500 =2500-500= 2000
2500-20 supra 100 x(ori) 2500 => 20 supra 100 x 2500 = 25 x 20 = 500 lei(suma scazuta din pretul initial)