citesc *
Lectura e buna pentru dezvoltarea capacitatii de a comunica bine cu persoanele din jurul nostru si de a mentine activ un vocabular coerent fara greseli gramaticale, in acelasi timp favorizeaza la scris
Rolul cartilor in viata oamenilor este de a imbogati vocabularul si a forma personalitatea. Oameni care citesc mult au personalitate,si au un vocabular bine-dezvoltat,in sensul ca,atunci cand vorbesti cu un om, si foloseste cuvinte pe care nu le-ai mai auzit [ma refer, sa fie cuvinte de care nu auzi in viata de zi cu zi] acela este un care citeste foarte mult si are ca hobby sa stea cu cartea in mana.Este bine sa citesti,pentru ca ai foarte multe de invatat din carti,de la personajele unei carti
Cartile au rolul de a-ti deschide ochii si de a te invata de 3 ori mai multe lucruri bune decat televizoarele.
Cărțile te fac neprost ... cărți tu ți ceapa mă tii :))))

Răspunsuri

2014-10-18T22:32:09+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T22:33:34+03:00
Cartea are rolul de a ne imbogati cultura generala si de a ne schimba conceptia despre lume si viata.Cum spune si proverbul ''Daca ai carte,ai parte'',caci un om citit este un om deschis,inteligent.