Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T22:37:30+03:00
Eseu :”Cea mai mare dorinta a mea” Fiecare om are cite o dorinta ,insaceamai mare dorinata a mea este ca lumea ce neinconjoara sa fie mai buna . Insa p-ru a indeplini aceasta dorinta avem nevioe de multarabdare, si ca toti oameniii sa se implice in aceasta misiune . Exista diferiti oameni caredoresc numai bine Terrei noastre ,dar siceicare de zi cu zi distrug totul.Cel ce macar o zinu va rupe vreo planta sau nu va arunca vreo sacosa pe jos deja va face un pas spre bineleTerrei noastre. Acele citeva fapte facute de citeva persoane ne va prelungi viata cu citivaani .Si mai am inca o dorinta pe care o pot consideraceamai mare este ca familia mea sa fiesanatosa . dar in bunastare ei pot participa doar ceicare fac parte din aceasta familie .Imi doresc ca celedoua dorinte ale mele sa se indeplineasca cit mai repede posibil.tot cene dorim se poate indeplini insa trebuie sa depunem effort . “ Dupa faptasi rasplata”
Eseu :”Cea mai mare dorinta a mea”

Fiecare om are cite o dorinta ,insaceamai mare dorinata a mea este ca lumea ce neinconjoara sa fie mai buna . Insa p-ru a indeplini aceasta dorinta avem nevioe de multarabdare, si ca toti oameniii sa se implice in aceasta misiune . Exista diferiti oameni caredoresc numai bine
Terrei noastre ,dar siceicare de zi cu zi distrug totul.Cel ce macar o zinu va rupe vreo planta sau nu va arunca vreo sacosa pe jos deja va face un pas spre bineleTerrei noastre. Acele
poti sa scrii ceva de genul asta!!:)
Multumesc! Sper sa mearga! Daca nu, sper sa ies din pana asta de idei. :)
:):)):)
2014-10-18T22:53:24+03:00
Fiecare dintre noi are o dorinta,insa cea mai mare dorinta a mea este  ca lumea in care traim si ne inconjoara sa fie mai buna.Insa pentru acest lucru trebuie sa avem multa rabdare si  toti oameni sa se implice in aceasta misiuneExista oameni care doresc acest lucru ,doresc binele omeniei dar si a tarii dar mai exista si oameni care distrug totul si cel care va trece o zi si nu va rupe cel putin o planta say nu va arunca vreo hartie pe jos,,acela este primul pas spre o lume mai buna.Acele fapte bune facute se majoritatea dintre noi ne va duce spre o lume mai buna!,cea mai mare dorinta a mea,!
1 5 1