Inlocuiți cuvintele din paranteză cu altele cu sens asemanator
"Și porni(mâhnit)catre sora sa.
-Jenny,tu mi-ai luat trenulețul?Era jucaria mea (favorita)!
-Nu eu!Poate verișoara noastră care e cam (nebunatică)
-Ei...tu (pârâcioaso),striga exact Sonya,verisoara
-Copii,copii,(rade) mama dintr-un colt.Eu am trenuletul.




Si sa spune-ti ce sentiment arata Karina fata de mama ei din textul:
Karina se incurcă.Mama ei venea obosita de la câmp,insa si ea avea teme multe.
-Nu!Diseara imi voi face temele!Acum voi spala vasele,voi aspira,voi pune supa pe masa!Oh,dar trebuie sa spal si rufele!Lasa,o voi face si pe-asta!
Seara ,pe la 5,mama Karinei vine parca foarte ostenita mai ca de obicei.Dar pe prispa,biata fata ii curgea sange din spalatul greu al rufelor de mâna.
-Biata mea fiica!Asta nu!Oh,iubito!
-Mami,fac orice pentru ati usura munca,si pentru a avea si tu o secunda sa fii relaxata!Scumpa mea mama!

2

Răspunsuri

2014-10-18T22:19:19+03:00
Suparat preferata nazbatica divulgi se amuza
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T22:19:52+03:00
Mahnit-suparat
favorit -preferat
nebunatic-zglobiu
paracios-codos
rade-hohoteste

Karina exprima sentiment de dragoste fata de mama ei,o ajuta la treburile casnice,incercand s-o protejeze,aceasta fiind foarte obosita de la munca campului.
1 5 1