Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T22:15:03+03:00
Balada culta este o creatie epica in versuri, care prezinta intamplari iesite din comun si personaje aflate in imprejurari limita.
2014-10-18T22:16:41+03:00
Balada culta este specia genului epic in versuri in care se prezinta fapte vitejesti , intamplari extraordinare ale unui personaj exceptional , exemplar , pe un fundal fabulos .
6 5 6