Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T22:06:59+03:00
Odihneste-te ca sa muncesti si munceste ca sa te odihnesti.
Cine lucreaza si tace mai multa treaba face.
Prin munca si staruinta vei ajunge la dorinta.
Cine munceste hrana agoniseste.
Munca sfinteste locul.
1 5 1
2014-10-18T22:53:35+03:00
Odihneste-te ca sa muncesti si munceste ca sa te odihnesti. Cine lucreaza si tace mai multa treaba face. Prin munca si staruinta vei ajunge la dorinta. Cine munceste hrana agoniseste. Munca sfinteste locul.