Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T21:52:30+03:00
   Porverbe:
"Capra sare masa, si iapa sare casa"
"De-ar sti omul ce-ar pati, Dinainte s-ar feri"
"La placinte, inainte
La razboi, inapoi"
3 4 3
2014-10-18T21:59:21+03:00
,,Apara_ma de gaini,ca de caini nu ma tem,,                                                      La placinte inainte,la razboi iinapoi,,                                                                    ,,La calic slujesti,calic ramai,,                                                                             ,, La unul fara suflet,trebuie unul fara lege,,                                                           ,,De-ar sti omul ce-ar patii,dinainte s_ar pazi,,                                                           
1 4 1