Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T20:42:05+03:00
Categorie legată preponderent de economia urbană care deține capitalul și pârghiile de decizie în societate. ♦ (În Evul Mediu; cu sens colectiv) 
1 5 1
2014-10-18T21:17:42+03:00
El era cel care se ocupa de mijloacele de productie si facea parte din inalta societate ,cum ar fi un patron azi ,el se ocupa de productie si el inacaseaza banii