1.La o florarie sau adus 356 de garoafe albe si 485 de garoafe rosii.Se vand garoafe rosii si se mai aduc 384 de garoafe albe.Acum la florarie sunt 798 de garoafe.Cate garoafe s-au vandut?
2.Suma a trei numere este 23.320.Suma primelor doua numere este 13.746,iar suma ultimelor doua este cu 3.660 mai mare.Care sunt cele trei numere?

2

Răspunsuri

2014-10-18T20:34:46+03:00
Notam garoafele rosii cu r;garoafele albe cu a
a+r=798
a=356+384
a=740
798-740=58
485-58=427 garoafe s-au vandut

a+b+c=23320
a+b=13746
c=23320-13746
c=9574
b+c=13746+3660=17406
a=23320-17406
a=5914
a+b=13746
5914+b=13746
b=13746-5914
b=7832

5914+7832+9574=23320
ma uit si vad ca sunt raspunsurile diferite nu stiu care este bun :(
cred ca asa este.teoretic...
ziceam de raspunsul lui Miha care l a dat si ea
nu am vazut raspunsul lu Miha
iesi si intra din nou la intrebare ca sa il poti vedea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T20:38:58+03:00
(356+485)-x+384=798
841-x+384=798
1225-x=798⇒x=1225-798
                    x=427(garoafe rosii)
2,a+b+c=23320
a+b=13746
b+c=13746+3660
b+c=17406
13746+c=23320⇒c=23320-13746
                           c=9574
b+9574=17406⇒b=17406-9574
                         b=7832
a+7832=13746⇒a=13746-7832
                         a=5914  scuze!!

o marchez pe ea acum si mai am o singura intrebare o postez...si iti voi da tie urmatorul...ok?
sa nu va suparati
ma duc sa o scriu
ok
e gata postata