Precizeaza functia sintactica a cuvintelor subliniate din secventa: In acest vast teritoriu, incasii au construit o bogata si complexa civilizatie, cuprinzand peste 9 milioane de oameni.

2
vast - atribut adjectival
au construit - predicat verbal
civilizatie - complement direct
de oameni - complement indirect

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T19:33:44+03:00
Vast- atribut adjectival
au construit- predicat verbal
civilizatie- complement direct
de oameni - complement indirect
vast- atribut adjectival
au construit- predicat verbal
civilizatie- complement direct
de oameni - complement indirect
2014-10-18T19:34:14+03:00
Vast - atribut adjectival
au construit - predicat verbal
civilizatie - complement direct
de oameni - complement indirect
vast - atribut adjectival
au construit - predicat verbal
civilizatie - complement direct
de oameni - complement indirect