Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T19:28:07+03:00
Temperatura este o marime fizica scalara , deoarece ea masoara starea termica pe care o are un corp la un moment dat si nu este un vector.
Argumenteaza-ti raspunsul te rog
mersi!!
Marimea fizica vectoriala este determinata prin modul sau valoare numerica, punct de aplicatie si orientare in spatiu adica directie si sens. Temperatura este perfect determinata numai de valoarea ei numerica, deci nu e marime fizica vectoriala ci este marime fizica scalara,
2014-10-18T19:29:25+03:00
Temperatura este o marime fizica scalara