Identificati derivatele din textul urmator si precizati cum sau facut
" Moti,pisoiasul, e lovit.L-a legat la capusor .I-a lasat afara numai boticul , o urechiusa si un ochisor.I-a facut pat dintr-o ladita de zahar in care a pus pernita papusii"VA ROG SA MA AJUTATI

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T19:17:10+03:00
Pisoiasul= pisoi+asul
capusor=cap+usor
boticul=bot+icul
urechiusa=ureche+ usa
ochisor=ochi+sor
ladita=lada+ita
pernita=perna+ita
mersi mult!
cu placere , sper ca te-am ajutat cat de cat
mai ajutat mult
2014-10-18T19:17:35+03:00
Pisoiasul-derivat cu sufix  de la cuvantul  pisoi
capusor-derivat cu sufix de la cuvantul cap
boticul-derivat cu sufix de la cuvantul bot
urechiusa - derivat cu sufix de la cuvantul ureche
ochisor- derivat cu sufix de la cuv. ochi
ladita-derivat cu sufix de la cuv. lada
pernita-derivat cu sufix de la cuvantul perna