Răspunsuri

2014-10-18T19:19:07+03:00
ESTE UN PRODUS DE 2 FACTORI CARE ESTE 0
A=5  B=7  0X0=0
A=6  B=7    1X0=0
13 4 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T19:29:09+03:00
Produsul celor doi factori este 0, deci cel putin unul este 0. l. a - 5 = 0, deci a = 5, iar b poate fi orice numar apartinand multimii numerelor reale; ll. b - 7 = 0, deci b = 7,iar a poate fi orice numar apartinand multimii numerelor reale.
9 4 9