Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T19:05:38+03:00
1. A indrepta pe cel ce greseste.
2. A invata pe cel nestiutor.
3. A da sfat bun celui ce sta la indoiala.
4. A ne ruga pentru apoapele. 
5. A mangaia pe cei intristati.
2 5 2
2014-10-18T19:08:37+03:00
Sa dai un sfat bun cuiva , sa consolezi pe cineva cand e trist , sa  asculti pe acel om , sa  il ajuti la ce are nevoie  si sa vorbesti frumos cu el