Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:57:39+03:00
Lacuna=  spatiu gol in interiorul unui corp  Ex  A avut o lacuna in compunerea sa 

laguna = portiune  din bazinul  unei mari  sau al unui ocean separat  aproape complet  de rest  printr-o  fasie ingusta de de pamant  ex  Se spune ca in laguna misterioasa traiesc sirene

miner= muncitor calificat care lucreaza intr-o mina   Ex Meseria de miner a fost aprecita din cele mai vechi timpuri 

minier=  care tine de mina ,  in care se gasesc mine  ex Spatiul minier a fost inchis.
6 4 6
2014-10-18T18:57:57+03:00
Laguna - iaz
lacuna - gaura

miner- cel care lucreaza in mine
minier- care tine de mina
2 3 2