Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T20:42:14+03:00
Curentul electric poate fi depozitat, in afara de baterii, si in condensatoare.
Si pentru o varianta si pentru cealalalta exista avantaje si dezavantaje.

Eu am o lanterna cu generator si o manivela care se poate plia.
Nu are baterie (sunt unele cu baterii), dar pentru depozitare are un condensator electrolitic de capacitate mare. 


1 5 1
2014-10-18T21:16:52+03:00
Precizez ca un curent electric NU SE POATE DEPOZITA! Notiunea ce CURENT, presupune deplasarea ordonata de substanta! Se depoziteaza numai energie electrica. Nu poti depozita un curent de apa (fluviu) dar poti depozita energia apei
Depozitarea energiei electrice se realizeaza depozitand materia prima din care se produce, apa in baraje pentru hidrocentrale, carbunii pentru termocentrale, benzina si motorina pentru generatoarele electrice mecanice etc.
Succes!