Răspunsuri

2014-10-18T18:39:11+03:00
Capitala , a arde , a pleca , a realiza , a fugi

multumesc,dar imi trebuiau si expresii sinonime
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:44:47+03:00
A lua foc = a se aprinde
Cetate de scaun = reședința permanentă a domnului în țările românești; capitală.
A-și lua picioarele la spinare = a pleca (repede) de undeva; a fugi
a-si da seama= a-si aminti
a spala putina=a fugi; a pleca precipitat / în goană / pe furiș. 
SPER SA TE AJUTE!!!!!!!!!!



3 5 3