Răspunsuri

2014-10-18T18:31:25+03:00
Maxim- care are cea mai mare dimensiune, intensitate,durata,cea mai mare valoare pe care o poate avea, intr-un anumit interval , o functie sau o cantitate variabila.
suma a doua numere e 18 produsul lor e maxim aflati nr
x+y=18 x=9 y=9. 9x9=81
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:37:09+03:00
Daca suma a doua numere pozitive este constanta (atunci cand numerele sunt egale) produsul este maxim. Exemplu:x+y=8. x=4 y=4. 4+4=8. 4x4=16 deci produsul este maxim pentru x si y
Daca suma a doua numere pozitive este constanta (atunci cand numerele sunt egale) produsul este maxim. Exemplu:x+y=8. x=4 y=4. 4+4=8. 4x4=16 deci produsul este maxim pentru x si y