Cuvinte cu acelasi sens:vestimentatie,violenta,omni prezent,omniscient,omnipotent,cultura,numar,omenesc,principal,a cunoaste,categorie,a intrebuinta,alee

2
adica sinonime pt ele nu?
cu acelasi inteles
Vestimentatie diseing

Răspunsuri

2014-10-18T18:36:25+03:00
Vestimentatie-haine
violenta-agresiva
omniprezent-punctual
omniscient-absent
omipotent-a putea
cultura--invatatura
numar-cifre
omenesc-uman
principal-central
a cunoaste-a sti
categorie-
a intrebuinta-a folosi
alee-poteca ,sosea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:40:45+03:00
Vestimentatie - imbracaminte,vesminte
violenta-agresivitate,brutalitate
omniprezent-ubicuu 
omniscient-atotstiutor
omnipotent-atotputernic
cultura-bagaj de cunostinte,cunoastere,civilizatie(depinde de sens),educatie
numar-cifra,cantitate,exemplar,marime (depinde de sens)
omenesc-pamantesc,lumesc
principal-esential,important,central
a cunoaste-a stii,a pricepe,a afla
categorie-clasa,fel,gen,soi,tip,grup
a intrebuinta-a folosi, a utiliza,a aplica
alee-poteca

1 5 1