Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:33:21+03:00
1. adv de loc, CCL
2. subst com, Ac, CCL
3.subst com,N, fs Np
4. date = adj prov din vb la participiu , At adj 
jos = adv , CCL
2 4 2
2014-10-18T18:36:21+03:00
De sub -adverb de loc ,substantiv comun,cazulAcuzativ  ,complement de mod;
Umbrelele-Subiect,substantiv comun,cazul Nominativ;
papusi-subiect,subst. com.,caz N;
date- verb la participiu;
jos-complement de mod ,caz Ac-;
Sper sa-ti fie de AJUTOR!
Multumesc ca mi-ai multumit!Sunt sigura ca e bineee!
:)))) Si eu multumesc mult!
Pt. putin !!!!!pup!!!!