Răspunsuri

2014-10-18T18:23:15+03:00
Gorgoaze-corcoduse
chiler-camera
chetroi-piatra
huste-tarate 
ograda-curte
Harbuz-pepene rosu
Barabule-cartofi papusoi-porumb.oleaca-putin.curechi-varza.chisca-lebar.
taclale a sta la vorba omat zapada racituri piftie parjoale piftele harbuz pepene rosu
Harbuz-pepene rosu. Papusoi-porumb. Barabule-cartofi Snitele-chiftele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:24:52+03:00

ograda=curte

crumpene=pepene

clondir=sticla

dugheana-magazin

1 5 1