Răspunsuri

2014-10-18T18:25:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A da nas- a face cuiva pe plac,
a tine hangul- a insoti,
a canta in struna- a face pe plac cuiva.
27 4 27
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:38:42+03:00
A le permite unele lucruri si a-i incuraja sa fie ,spre ex,neascultatori.Acest fapt ducand ,pe viitor,la un comportament inadecvat varstei.
13 4 13
2.Sa nu-i mai faca pe plac fiindca va creste un rasfatat.