Răspunsuri

2014-10-18T18:24:11+03:00
Gheața, o luăm și o topim. Aceasta trece de la stare solida la lichida. Incalzim apa la o temperatură de 100°C iar aceasta se evapora si trece de la stare lichida la stare gazoasa. Ps sper sa fie bune raspunsurile.
Multumesc, sunt bune. E vina mea, trebuia sa specific..Ar trebui sa fie exemple mai...grele..Nu apa, aer..etc..:D
Se topește metalul iar acesta trece de la stare solida la stare lichida. Acesta, racindu-se revine din nou la stare solida
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T20:40:57+03:00
L. Topire (din solid in lichid)
ll. Solidificare (din lichid in solid)
lll. Sublimare (din solid in gazos) - iodul, naftalina trec din solid in gazos prin incalzire
lV. Desublimare (din gazos in solid)
V. Condensare (din gazos in lichid)
Vl. Vaporizare (din lichid in gazos)

1 5 1