Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:11:50+03:00
97 : 9 = 10 rest 7
97 este numarul
daca mai vr ceva intreaba-ma\
si cel mai mic nr. nat de 2 cifre care da rest 7 care este multumesc
pai 97:9 =10 rest 7
si cel mai mare nr natural de 2 cifre care da restul 7
2014-10-18T18:14:35+03:00
97:9+10rest7                                                                                                     97 este nr.
           
=]]] micutza copia nu are valoare
si app 97:9+10rest7 nu e asa e 97:9=10rest7