Răspunsuri

2014-10-18T18:09:45+03:00
X-324=342, 343, 344.  si faci 342+324=666 si asa faci si cu 343 si 344
                                           343+324=667
                                           344+324=668
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:11:37+03:00
Numerele cuprinse intre 345 si 341 sunt:344,343,342 deci
344+324=668
343+324=667
342+324=666
Am scris gresit ,am calculat.
ok, cum vrei tu .
Daca vrei coronita,ia-o!
ti-o las tie , bafta in continuare.
Multumesc asemenea!