Ce ati desena daca var cere o imagine horor????
eu as desena o vrajitoare voi

2
In primul rând casa tre sa fie plina de pânze cu fantome (da nu calea ca la desene animate) zombie vampiri vârcolaci si nun ultimul rând asasin

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T18:05:37+03:00
Varcolac...lupi...strigoi....sunt diferite modele.
foarte tare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ms
Cu placere man ! :)
2014-10-18T18:05:57+03:00
Eu as desena un criminal in serie cu un cutit plin de sange