Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:48:22+03:00
Noua mea colega este in pas cu moda.
Maria si-a dat seama de greseala facuta in asortarea galbenului cu verde la hainele ei..
Magazinul de pe colt ofera reduceri astazi la tricourile noi..
Hainele lui sunt originale ceea ce  il face special.
Stilul lui vestimentar este unul indecent.
Tricoul era lejer.
Bluza avea la exterior o pata de culoare mov..
Frumusetea hainelor ei ne-a influentat pe noi sa ne cumparam unele la fel. 
Blugii pe care i-am probat au un stoc limitat.
vecina mea i-a insuflat Andreeei sa poarte rochia noua.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-10-18T18:58:14+03:00
Toate fetele trebuie să fie în pas cu moda o isi da seama ca a trecut vremea copilăriei sunt reduceri la pantofi aceasta rochie are un design original esti cu stil începe azi rasufla sufletul si nu mai stiu laso mai lejer cu cartile
1 5 1