Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:26:42+03:00

Interjectii
uite,hai,zvar,uite,tic-tac,hi,teleap,haida-de,zbrr
Conjunctii
si,dar,desi,sa,ca,caci,ca sa,de
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-10-18T17:56:39+03:00
Interjectii primare(simple):
ah! aoleu! of! vai! poc! bravo!
-interjectii compuse:
cioc-boc! tic-tac! tura-vuta!
conjunctii:
ca,caci,daca,dar,deci,nici,ori,sau,si, sa,asadar,deoarece,fiindca