Răspunsuri

2014-10-18T17:21:57+03:00
Ghilimele sunt folosite cel mai des când iei exemple dintr-un text
Semnul de intrebare este folosit când vorbesti in dialog
Punctele de suspensie sunt folosite când mai urmeaza ceva
53 4 53
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:25:19+03:00
Ghilimelele au rolul de a marca cuvintele unui personaj, de a indica existenta unui citat in citat, de a indica folosirea unui cuvant cu sens figurat si de a inchide intre ele un citat sau un titlu. Semnul intrebarii are rolul de a marca sfarsitul unei propozitii sau fraze interogative sau se pune dupa un cuvant interogativ. De asemenea are rolul de a evidentia anumite stari sufletesti cum ar fi uimirea, neincrederea etc. Punctele de suspensie au rolul de a marca o intrerupere in cursul vorbii( al gandirii) sau pot indica lipsa unui fragment din text. De asemea pot evidentia anumite sentimente de tristete,melancolie,nostalgie etc.
41 4 41