Răspunsuri

2014-10-18T17:11:58+03:00
Acesta este un site pentru reszolvarea temelor! Postarea ta va fi raportata si stearsa de un moderator!
Apropo..Metallica!
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:14:52+03:00
Linking Park-In the end
Linking Park-Crawling
Linking Park-Numb
One Ok Rock-Mighty Long Fall
Fort Minor-remmber the name
Skillet-Monster
]Skillet-Whispers in the dark
Three Wishes-The pierces
Three Days Grace-Time of Dying
Kiss me kill me
The Days Grace-The good life
ma mir cum ai uitat de awake and alive , singura care o stiu , oricum ms mult
SKKILET MONSTRE PLEACA