Scrie cite un sinonim pentru uramatoarele unitati frazeologice:
A face din tintar armasar...........................
A taia frunze la ciini..................................
Cu noaptea-n cap......................................
va rog mult

2

Răspunsuri

2014-10-18T17:05:04+03:00
A face din tintar armasar - a exagera
a taia frunze la ciini - a sta degeaba
cu noaptea-n cap - devreme
daca se poate mai detaliat
Ori dai sinonim , ori explici ceea ce inseamna ?!? ...
ok, nu trebuie
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:07:54+03:00
A face din tantar armasar-a exagera,
a taia  frunze la caini-a lenevi,a nu face nimic
cu noaptea-n cap-de dimineata,matinal