Răspunsuri

2014-10-18T17:00:05+03:00
Alina s-a spalat pe dinti de dimineata.
Copiii s-au imbracat frumos.
Ne-a adus mami pachetul.
Cristina i-a dat cartea Andreei.
Fetele i-au scris o scrisoare mamei sale.
Mi-a luat Stefania creionul.
Stiu c-ar vrea si el o sticla de apa.
Tu m-ai ajutat la teme.
V-ar placea sa va uitati la televizor?
S-ar putea sa ploua.
N-ai manualul la tine.
Lasa ca l-or face ei.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:02:02+03:00
El s-a dus la magazin.
Ei s-au intalnit in mod neasteptat .
Domnul Popescu ne-a indrumat sa mergem la cercul pictura/desing .
George i-a spus lui Dragos ca nu vrea recompensa lui .
Copii i-au facut cadou , lui Doru , o minge de handbal autentica .
 La scoala , mie mi-a cazut stiloul in timpul orei .
Mama crede c-ar fi mai bine sa faca niste placinte decat o tarta cu mere.
Eu cred ca v-ar trebui un manual ortodox de Religie .
Ei s-ar duce la antrenament dar au multe teme de scris .
Tu m-ai intrebat pe mine daca merg la cercul de muzica ?
Tu n-ai caietul de geografie la tine in ghiozdan.
L-or le place inghetata .
Sper ca te-am ajutat ! Si ca sunt bune ! 
1 5 1