Răspunsuri

2014-10-18T16:59:32+03:00
Poti face  ceva de genul :
 My school is very beautiful, i like/ love school because learn new things.
My colleagues is my friend...And i love....School is very important and useful.
  poti sa o faci mai lunga....poti sa mai adaugi ,, School useful and fun"
 Sper ca ti-am fost de folos :*
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-18T17:01:27+03:00
                                           School
   I love the school ,because i have more friends and more teachers . My teachers are very wnderful beacuse are tolerant and regular guy . I like my friends of school.they are comic and very nice.
   The school is very importante.It provides new stuff and new knowledge for our life
I like very much the school!
25 4 25
ok
Astept.
Iubesc scoala, pentru ca am multi prieteni si multi colegi. profesori mei sunt minunati pentru ca sunt tolerenti si de treaba. imi plac colegiim mei de la scolala. ei sunt comici si foarte tari. scoala este foarte importanta. ea ne invata lucruri noi si noi cunostinte prntru viata noastra. imi place foarte mult la scoala
Sper ca te-am ajutat cred ca merita cel ma ii bun raspuns
ms